Reklamace a vrácení zboží

Podmínky vrácení zboží do 14 dnů

Děkujeme vám za nákup v našem e-shopu. Pokud z nějakého důvodu nejste s vaším zakoupeným zbožím spokojeni, máte možnost ho vrátit do 14 dnů od data doručení zásilky. Níže jsou uvedeny podmínky pro vrácení zboží:

  1. Lhůta pro vrácení zboží: Máte právo vrátit zboží do 14 dnů od data, kdy jste jej obdrželi.

  2. Stav zboží: Zboží musí být v původním, nepoškozeném stavu a musí být kompletní (včetně veškerého příslušenství, krabičky atd.).

  3. Oznámení o vrácení: Před vrácením zboží je nutné nás informovat o vašem záměru vrátit zboží. Prosíme, kontaktujte naši zákaznickou podporu e-mailem nebo telefonicky.

  4. Náklady na vrácení: Náklady spojené s vrácením zboží hradí zákazník, pokud není uvedeno jinak.

  5. Vrácení peněz: Po obdržení vráceného zboží provedeme vrácení peněz na váš účet do 14 dnů od obdržení vráceného zboží a potvrzení jeho stavu.

  6. Výjimky: Některé produkty nemusí být vráceny z hygienických nebo bezpečnostních důvodů. Prosím, kontaktujte nás pro více informací o výjimkách.

  7. Kontakt na zákaznickou podporu: Pro jakékoli dotazy týkající se vrácení zboží, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailové adrese info@cookhome.cz

  8. Adresa centrálního skladu je:

    E-volutio s.r.o.
    Kvetná 30
    Bratislava 821 08
    Slovenská Republika

Děkujeme vám za pochopení a spolupráci.

Pokud zákazník chce vrátit zboží do 14 dnů od data doručení, doporučuje se následující postup:

  1. Oznámení o vrácení:

    • Zákazník by měl co nejdříve informovat e-shop o svém záměru vrátit zboží. To lze udělat e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím online formuláře na webové stránce e-shopu. V oznámení by měl uvést své jméno, číslo objednávky a důvod vrácení.
  2. Příprava zboží:

    • Zákazník by měl zboží připravit k vrácení včetně veškerého příslušenství, originální krabice a dokumentace, pokud je to možné. Zboží by mělo být v původním stavu, nepoškozené a čisté.
  3. Doprava zboží:

    • Zákazník je obvykle zodpovědný za organizaci a hrazení dopravy zboží zpět do e-shopu. Doporučuje se využít spolehlivou dopravní společnost a zajistit, aby zboží bylo správně zabalené, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  4. Vrácení zboží:

    • Jakmile e-shop obdrží vrácené zboží, provede kontrolu stavu zboží. Pokud zboží splňuje podmínky vrácení, e-shop provede vrácení peněz zákazníkovi. Vrácení částky obvykle probíhá stejným způsobem, jakým byla platba provedena při původním nákupu (např. zpět na platební kartu, bankovní účet atd.).
  5. Potvrzení o vrácení:

    • Po provedení vrácení peněz bude e-shop zákazníka informovat o dokončení procesu vrácení. Zákazník obdrží potvrzující e-mail nebo jiný záznam o provedeném vrácení.
  6. Záznam o vrácení:

    • E-shop by měl uchovat záznamy o provedeném vrácení pro možné budoucí dotazy nebo reklamace.

 

Ověřeno našimi zákazníky

Prohlédnout hodnocení na Heureka.cz

ok

Overený zákazník,

ok

Overený zákazník,

Dobré ceny, vstřícná, rychlá komunikace i jednání. Doporučuji.

Overený zákazník,